הצעה לטיפול במונדיאל מאכזב

הימים הראשונים של המונדיאל יותר גרועים אפילו ממה שניתן היה לצפות – ואני אכן צפיתי לעוד מונדיאל מאכזב (כתבה שלי בנידון הופיעה במגזין ‘ארץ אחרת’ לפני כמה חודשים).  אבל פיתחתי פתרון שעונה על הצרכים המנוגדים של, מצד אחד, לראות את כל הקבוצות כדי להתרשם בעצמי מיכולתן או חסרונו, ומצד שני, לא לבזבז כל כך הרבה זמן ולא לגרום לעצמי עגמת נפש מיותרת.

בנוסף, הופיעה בעיה/ טרדה חדשה, ייחודית למונדיאל הזה, בדמות הרעש הבלתי-פוסק והמטמם של הוובוזלות.

הפתרון מותנה בקיומו של מערכת המאפשרת הקלטת המשחקים לפי הזמנה מראש, ושידורם החוזר במהירויות שונות. לי יש YesMAX וזה עובד – אני מניח שיש גם מערכות אחרות.

א. אתה מקליט את המשחק מבלי שזה מפריע לך בשעות עבודה או עיסוקים אחרים.

שלב ביניים: אתה דואג לא להיחשף לתוצאות של המשחקים שהקלטת.

ב. אתה צופה במשחק במהירות כפולה, המאפשרת מעקב אחר המתרחש. מדי פעם, בהתאם לרמת השעמום, אתה עובר למהירות מקסימלית, כדי לחתוך יותר דקות שידור. אבל בכל פעם שקורה משהו מעניין – לדאבונינו, מדובר לרוב בשליפת כרטיסים צהובים ואדומים — אתה עובר למהירות רגילה, צופה באירוע ובשידור החוזר – וחוזר למתכונת המהירה.

אמש הספקתי את כל המשחק של יפן- קמרון בפחות מ-20 דקות. המשחק בין דנמרק להולנד לקח הרבה יותר זמן – אבל זאת מפני שההולנדים שיחקו טוב לקראת הסוף. מאידך, גמעתי את כל המשחק של איטליה במהירות כפולה, קלטתי את טיבן של שתי הקבוצות – והעיקר, לא שמעתי לא את רעש הוובוזלות ולא את פטפוטי השדרן והפרשן.

גישה זו משאירה את כל האופציות פתוחות להמשך: לנטוש לחלוטין, אם לא יחול שיפור, או לראות יותר אם וכאשר יהיה משהו שכדאי לראות באמת (אולי בווליום נמוך מאוד…)

סוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *